Udruga Spirit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Udruga Spirit

Udomite napuštenog psa!

Početna stranicaPortailPretraľnikLatest imagesRegistracijaLogin

TAYSA

Go down 
Autor/icaPoruka
Tihara

Tihara

Female Broj postova : 2
Registration date : 13.07.2014

TAYSA Empty
PostajNaslov: TAYSA   TAYSA Icon_minitimened 13 srp - 13:08:41

seit mitte juni ist taysa nun bei uns. es ist mit ihr so schön, so als wäre sie schon immer bei uns gewesen. man merkt das sie angekommen ist bei uns und fühlt sich sichtlich wohler . sie liebt die kinder und inzwischen auch den blödmann , der rüde der schon da war, wir üben und lernen fleißig und erkunden die gegend, neue dinge machten sie am anfang unsicher doch inzwischen vertraut sie uns und neue situationen werden gemeinsam gemeistert.
sie ist so wie sie uns beschrieben wurde , ein traum von hund, und mit jedem tag lieben wir sie mehr. niemehr ohne sie.
danke

since mid-june Taysa is now with us. it is so beautiful with her, as if she had always been with us. you realize that she has arrived with us and obviously feels more comfortable. she loves the children and, now, the stupid man who was rude already there, we practice and study hard and explore the area, new things they did at the beginning insecure but now they are familiar and new situations can be mastered together.
it is as it was described to us, a dream of dog, and with each day we love you more. niemehr without them.
thank you

od sredine lipnja Taysa je sada s nama. to je tako lijepo s njom, kao da je uvijek bio s nama. shvatite da je stigao kod nas i očito osjeća ugodnije. Ona voli djecu, a sada, glup čovjek koji je bio nepristojan već tamo, vježbamo i učim i istražiti područje, nove stvari su učinili na početku nesiguran, ali sada su upoznati i nove situacije može savladati zajedno.
to je kao što je opisano u nas, to je san u psa, a svakim danom mi vas volimo više. niemehr bez njih.
hvala
TAYSA Be7cky

TAYSA Mt36fl
[Vrh] Go down

TAYSA
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Udruga Spirit :: Životinje udruge :: Mi smo našli dom-
Forum(o)Bir: